Obroża dla owczarka niemieckiego skórzana CYWIL przeznaczona głównie do...
Mocna obroża dla owczarka niemieckiego skórzana MAX przeznaczona dla...
Obroża dla dużego psa ze skóry z uchwytem do szkolenia K-9 DRAGO, może...
Mocne legowisko dla dużego psa sofa RECOBED wykonana z wysokiej jakości...
Miski dla kota na drewnianym stojaku w modnym, postarzanym stylu shabby...
Wszystkie przedstawione ceny dotyczą wysyłek na terenie Polski. UWAGA! Koszty wysyłek zagranicznych należy ustalić wcześniej, przed złożeniem zamówienia.
1 - KURIER DPD (WPŁATA NA KONTO) - PACZKI standardowe do 31 kg
2 - KURIER DPD (POBRANIE) - PACZKI do 20 kg i o wartości do 450 zł *
Paczki powyżej 20 kg (np. duże drapaki, kilka paczek karmy, itp.) wymagają wpłaty na konto
3 - WYSYŁKI ZAMÓWIEŃ NIESTANDARDOWYCH
Koszty, czas i sposób wysyłki przesyłek w standardach nie ujętych powyżej, to znaczy powyżej 31 kg lub gdy jeden rozmiar przekracza 120 cm ustalimy indywidualnie, po telefonicznym skontaktowaniu się z Państwem.
Możliwy jest na terenie Bydgoszczy, po wcześniejszym dokonaniu wpłaty na konto za zakup i ustaleniu telefonicznym lub mailowym sposobu odbioru.
Tel. 504-724-994
E-mail: sklep@duzepsy.pl
Każde zamówienie staramy się realizować możliwie najszybciej. Wiemy, że każdy z Kupujących oczekuje na zakupiony towar. Termin dostawy przesyłek wynosi zwykle ok. 2-3 dni roboczych.
Czas wysyłki zaczynamy liczyć od momentu zaksięgowania należności na koncie Sprzedającego (przy opcji wpłaty na konto) lub od momentu przesłania potwierdzenia wpłaty. W przypadku wybory płatności online, czas wysyłki liczony jest z chwilą złożenia zamówienia i dokonania płatności.
Wysyłka odbywa się trzy razy w tygodniu - zwykle w poniedziałki, środy i piątki. Jednak w pilnych przypadkach istnieje możliwość szybszej wysyłki. Wystarczy przesłać swoją prośbę o szybszą wysyłkę mailem na adres sklep@duzepsy.pl
Przy wybraniu przez Kupującego płatności na konto, brak wpłaty w ciągu 7 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia powoduje jego anulowanie.
Sprzedający ponosi odpowiedzialność za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek, bez względu na to, z czyjej wynikły winy. Kupujący powinien przy każdym odbiorze przesyłki, a w szczególności wtedy, gdy przesyłka jest opóźniona, potwierdzić odbiór przesyłki wpisując czytelnie swój podpis, datę i godzinę na formularzu odbioru przesyłki. Ułatwi to Sprzedającemu ubieganie się od dostarczyciela przesyłek zadośćuczynienia za poniesione straty, spowodowane opóźnieniem przesyłki.
UWAGA! W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku okresów zwiększonych zakupów (np. święta), okres urlopowy, w przypadku chwilowego braku towaru w magazynie, czas dostawy może ulec wydłużeniu. W takiej sytuacji, natychmiast kontaktujemy się z Państwem, w celu ustalenia dalszego postępowania.